by darkvaron at 1 godzinę temu
[Problem dołączania]
Witam, istnieje bład związany z ustawieniem możliwego ovr aby dołaczyć do klubu, mam ustwione Bramkarz -40 obrońca 20 - pomocnik -40 ovr oraz napastnik też 40 i obrońca który ma 30 ovr nie może zgłość sie ani dołączyć bo pokazuje mu, ze ma mały ovr i musi mieć 40. po zmianie czynników pomocnik i napastnik na niższe ma możliwość dołącznia. W kodzie gry muszą być powalone wartości.

[bbcode]
Mianowicie probójąc ustawić opis klubu za pomoca BBcode niektóre niedziałaja takie jak center , color tak samo size . mały błąd a wkurza
Forum: DYSKUSJE
by Kalita at 1 godzinę temu
Witam, mam pytanie odnośnie losowości w tym FT.
Wczoraj grałem mecz w klubie który miał wystawionych normalnie 11 zawodników, i graliśmy na drużynę która miała 9 zawodników w tym meczu. Ich zawodnicy mieli większy OVR indywidualnie, ale mieli trenowane wszystkiego po troche, gdzie u nas w drużynie mieliśmy po jednym zawodniku na obronie pomocy i ataku co mieli 100+ głównego skilla (odpowiednio gra defensywna, rozgrywanie i gra ofensywna). 
Z tego co wyczytałem w tym temacie https://community.footballteam.pl/thread-232.html wynika że im obrona ma więcej gry defensywnej tym ciężej ją przejść, nasza obrona miała 313 gry defensywnej, gdy ich atak miał 172 gry ofensywnej. Ich obrona miala 128 a nasz atak miał 237 gry ofensywnej. Ich pomoc 51 gry ofensywnej, 45 gry defensywnej, 130 rozgrywania. Nasza pomoc 194 gry ofensywnej, 104 gry defensywnej, 259 rozgrywania. 
Nie wspominając już o kontuzji ich zawodnika w 73 minucie który rzekomo powinien grać na 10% swoich umiejętności, więc było to od 73 minuty praktycznie 11vs8. 
Wiem że inne umiejętności też sie liczą więc przedstawie jeszcze ich średnią skuteczność i kondycje w porównaniu z naszą.
Dla bardziej przejzystego widoku przedstawie te dane jeszcze raz ponizej.

Ich obrona: 128 vs nasz atak: 237
Nasza obrona: 313 vs ich atak: 172
Ich pomoc: 51 ofensywy; 45 defensywy; 130 rozgrywania vs nasza pomoc: 194 ofensywy; 104 defensywy; 259 rozgrywania
ich srednia skutecznosc: 33.90 vs nasza srednia skutecznosc: 37.7
ich kondycja: 29.63 vs nasza kondycja: 45.81


Liczby powinny mówić same za siebie, a brak 2 zawodników powinnien być dużo bardziej odczuwalny. Wynik meczu był 1:0 dla nich, a na dodatek ich posiadanie piłki wynosiło: 54,74%.
Może to brzmi jak całkowity ból dupy po przegranym meczu, ale jeżeli to tak brzmi to tylko dlatego że tak jest, nie wiem jak działa ten silnik meczowy, ale napewno nie jest to nic podobnego to tego co jest napisane w temacie do którego link podałem powyżej.
Jeżeli ktoś uważa że liczą sie jeszcze takie umiejętności jak pressing, czytanie gry i stałe fragmenty to prawdopodobnie ma racje, ale już mi się nie chce tego rozpisywać, ale zakładając nawet że byli lepsi w tych umiejętnościach, to pozostałe umiejętności mieliśmy o dużo większe.
Rozumiem że jest w tym silniku element losowości, ale to już chyba lekka przesada.
Dodam jeszcze że jak zacząłem grać w sobote i dołączyłem do w mierę słabego wtedy klubu, i w poniedziałek graliśmy sparing na klub który miał powyżej 40 OVR, my natomiast mielismy 21 OVR, i mecz wygraliśmy 2:1. Nie ma co porównywać poszczególnych umiejętności bo ich drużyna miała wszystkiego więcej i grali w 11, natomiast teraz graliśmy na slabszy klub co miał 9 zawodników i przegraliśmy. 
Nie wiem do końca co to ma być, ale wygląda że brak zawodników w polu dla tego silnika meczowego to nic takiego.
by Bolson at Dzisiaj, 01:47
Gracze pierwszego zespołu są kolejno ustawieni według wybranej przez siebie pozycji a nie pozycji jaką aktualnie mają na boisku. 
Przykładowo, jeżeli bramkarza wystawimy na atak i ma większy OVR niż aktualnie broniący bramkarz to i tak będzie on na samej górze.

Dodałem TAG. // Serge
by Arcire at Wczoraj, 23:10
Moduł, w którym chcesz coś zmienić: Asystent właściciela


Opis propozycji \ pomysłu: Pomysł jest dwufazowy, 
-pierwsza część dotyczy uprawnień asystenta. Obecnie taki asystent ma prawa do zarządzania wszystkim tym co właściciel (z wyjątkiem zmiany właściciela i asystenta). Pomysł zakłada, że właściciel może wyznaczyć obszar do którego asystent będzie miał dostęp. Czyli np. może dać mu uprawnienia tylko do zmiany składu i rozbudowy stadionu, a ograniczyć możliwość wysyłania kontraktów. Wszystkie prawa można by przyznać w dowolnej kolejność.
-druga część zakłada, że właściciel może wyznaczyć więcej niż jednego asystenta i tutaj też wariant: albo może to zrobić od razu (np. do 3 dodatkowych asystentów) lub dodać możliwość wybudowania np. "biura zarządu" i każdy poziom będzie dawał możliwość dodania kolejnego asystenta

Uzasadnienie przydatności: Większa specjalizacja asystentów i większa ich ilość może pozwolić na lepsze zarządzanie klubem. Pomysł na pewno nie priorytetowy ale moim zdaniem wart rozważenia. 
by Macer at Wczoraj, 22:47
Co sądzicie o takich opisach klubowych?

https://i.imgur.com/5sgrQKZ.png

[Obrazek: WNW1e3p.png]

Nie mogę dodać załącznika :/
Lubicie prostotę czy jednak żeby coś działo się na grafice?

Zapraszam do dyskusji.

Dodałem załącznik jako obraz. // Serge
by Lukaszo at Wczoraj, 22:41
W podstronie z nieprzeczytanymi postami jest niedomknięty (?) tag. 
[Obrazek: 9GvTsUN.jpg]
by emiona1 at Wczoraj, 21:20
Moduł, w którym chcesz coś zmienić: Dodanie specjalnego podziału na pensje zawodników.
Opis propozycji \ pomysłu: Moim pomysł jest dodanie specjalnego podziału pieniędzy w klubie. Powiedźmy 40% dochodów z meczy przechodziła by na specjalny (niewypłacalny) "Budżet na pensję". Właściciel zawsze mógłby dorzucić pieniądze z klubu do budżetu na pensję. Na pewno pomoże to nowym graczom w otrzymywaniu swoim pieniędzy z kontraktów.
Uzasadnienie przydatności: Dodanie ów modułu pozwoli nam zarządzić budżetem na linii pensja - rozbudowa. Moim zdaniem pomoże w prawidłowym funkcjonowaniu.
by keeshi at Wczoraj, 21:15
Witam. Przeczytałem niedawno ze nie ma już problemow z naliczaniem tricków, a jednak jest. Nie dość ze nie zostały mi zwrócone pojedynki za pierwszy dzień choć dwa razy pisałem o tym na forum wraz z podaniem id to dzisiaj znowu nie dało rady wykonać 10. Nie wiem dokładnie ile zrobiłem, ale na pewno nie 10.  Z reszta koledze z zespołu licznik zatrzymał się na 7.  I droga Administracjo dobrze jakby był gdzieś z boku licznik ile kto wykonał tricków by każdy wiedział.
Moje id 1478

edit: uzyskałem odpowiedz na support
by Bolson at Wczoraj, 19:11
Tak jak w temacie. 
Na starcie wybieramy pozycję na jakiej chcemy grać. Jednak gry gramy na innej pozycji, posiadamy takie same umiejętności. Według mnie takie coś mija się z celem. Jaki jest sens wybierania pozycji na boisku przy starcie gry ? Jaki jest sens zmieniania pozycji za 100 kredytów? 

https://game.footballteam.pl/match/3805

Mecz sparingowy. Bramkarz wystawiony jako napastnik strzela 2 bramki. 
Rozumiem, że każdy może grać wszędzie jednak powinna  być % obniżka   umiejętności, gdy nie gramy na ustalonej na początku gry pozycji.

Proszę zastosować się do wzoru, w przeciwnym wypadku temat zostanie usunięty po 24h. // Serge
by Hesto at Wczoraj, 18:10
Chciałbym dowiedzieć się co się zwiększa i o ile w przypadku rozbudowania Boiska Treningowego w klubie?
  • 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 42
  • Dalej 
Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.
Login/Adres e-mail:

Hasło


Logowanie
Szukaj na forum

Użytkownicy online
Aktualnie jest 12 użytkowników online.
3 Użytkownik(ów) | 8 Gość(i)
Google, Jano96, keeshi, SergeFT