Ankieta: Wprowadzenie lig lub po prostu nagród dla topki z pojedynków na tricki
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Tak
55.56%
20 55.56%
Nie
44.44%
16 44.44%
Razem 36 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Tricki] Ligi (nagrody)
#21
Taki pomysł już był kilka komentarzy wcześniej tylko to nie jest takie proste. Wiąże się on z usunięciem mmru, ponieważ nowi gracze będą dostawać słabszych przeciwników co pozwoli im wygrywać więcej pojedynków od topki która będzie dostawała najcięższych możliwych przeciwników z racji wysokiego mmru. Po raz kolejny nasuwa się pytanie, dlaczego mamy mieć gorzej/porównywalnie z nowymi graczami, skoro byliśmy od początku serwera i poświeciliśmy dużo czasu na trenowanie tricków oraz codzienne pojedynki. To tak jakbyś wszedł do przychodni/sklepu godzinę po innych ludziach i liczył że będziesz pierwszy w kolejce, to tak nie działa.
#22
Zdecydowanie się zgadzam, że te zmiany dla Nas są uciążliwe ... ile razy można grać z tym samym przeciwnikiem ? Zdarza się, że gramy w odstępie 20 minut z 4-5 razy. Plus do tego wyniki po 280:275, wyrównane pojedynki, nabijanie lvl tricków, a na końcu po zadowoleniu, że jest zwyciestwo otrzymuje się brązową paczkę lub srebrną. Na 20 pojedynków wygra się może połowę z czego 5 brązowych 3 srebrne i po razie 10 energii albo 10k euro. Gdzie tu sens ? Dodatkowo trzeba czekac po około 1-2 minuty na pojedynek, aż ktoś z czołówki się znajdzie ... dodatkowo 20 sekund na 1 runde i ... ehhh co najbardziej mnie denerwuje ... wyrzucanie z pojedynków lub kilkukrotne klikanie w dana kartę, która nie chce się włączyć w danej rundzie ... pomyślcie o tym, bo kazdy pojedynek trwa ok. 4-5 min to troche czasu trzeba na to poświęcić, a za przeproszeniem my z czołówki jesteśmy w tych pojedynkach w czarnej d... pozdro,  Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
#23
Temat powstał 4 dni temu, pełny jest wielu merytorycznych komentarzy na tak oraz żadnego na nie. Natomiast administracja komentuje wszystko tylko nie ten wątek. Co trzeba zrobić żeby w końcu zyskać atencje administracji?
#24
(01.01.2019, 18:05)KreloX napisał(a): Temat powstał 4 dni temu, pełny jest wielu merytorycznych komentarzy na tak oraz żadnego na nie. Natomiast administracja komentuje wszystko tylko nie ten wątek. Co trzeba zrobić żeby w końcu zyskać atencje administracji?

To że nie ma żadnego komentarza na "nie" - wcale nie oznacza, że nie ma grupy przeciwnej temu tematowi. Sam fakt, że jest 12 głosów na "nie" już coś mówi. Nie każdy musi komentować, skoro coś jest mało istotne lub mało interesujące. Odnoszę wrażenie, jakby była wąska grupa dla której te "tricki" to jedyny sens obecności w tej grze, a ona przecież ma chyba inną wartość docelową. Wink
Cytat:"Będę zaszczycony mogąc znów uścisnąć mu dłoń. W pewnym momencie mojego życia był dla mnie jak ojciec i zawsze będę mu za to wdzięczny."
- David Beckham o Alexie Fergusonie
#25
(01.01.2019, 20:38)karol94 napisał(a): To że nie ma żadnego komentarza na "nie" - wcale nie oznacza, że nie ma grupy przeciwnej temu tematowi. Sam fakt, że jest 12 głosów na "nie" już coś mówi. Nie każdy musi komentować, skoro coś jest mało istotne lub mało interesujące. Odnoszę wrażenie, jakby była wąska grupa dla której te "tricki" to jedyny sens obecności w tej grze, a ona przecież ma chyba inną wartość docelową. Wink

Jeśli chciałeś mnie rozbawić to wyszło Ci znakomicie. Oddać głos w ankiecie potrafi 3-letnie dziecko, ale gdy trzeba napisać dlaczego to zrobił to już pojawia się problem. Skoro komuś pomysł nie pasuje to dlaczego nie potrafi podać odpowiednich argumentów? Jak dla mnie głos w ankiecie bez podania argumentu potwierdzającego, że ten pomysł jest słaby, nie jest ważny, bo każda ameba potrafi wcisnąć nie. Pojedynki na tricki nie są oczywiście główną atrakcją tej gry, głównym zamysłem jest trenowanie swojego zawodnika, granie w meczach, etc. Tricki są pobocznym zajęciem, które jednak pomaga nam rozwijać swojego zawodnika, tzn pomagałoby gdyby nagrody były adekwatne do poświęconego czasu. Po Twojej odpowiedzi wnioskuje, że Ciebie pojedynki na tricki nie interesują lub po prostu jesteś w nich słaby. Argumentu też żadnego nie podałeś dlaczego ten pomysł jest dobry/zły, także Twój komentarz ma dosyć niewielki sens w tym wątku.
Wink
#26
Mój argument mogłeś wywnioskować sam... Twierdzę, że administracja ma wiele rzeczy do ulepszenia w najważniejszych modułach gry, niż zajmowanie się tematem pobocznym i tracenie cennego czasu. Doceńmy to co już mamy i cieszmy się tym co jeszcze dostaniemy. To chyba najlepszy argument Wink
#27
Doceniłbym gdyby administracja traktowała nas z takim samym szacunkiem jakiego oczekują od nas. Doceniłbym gdyby nie wprowadzali zmian bez uprzedniego dogadania tego z graczami (nie widziałem na forum pomysłu z dodaniem mmru do pojedynków, tym bardziej nie ma go w zaakceptowanych pomysłach). Doceniłbym gdyby słuchali graczy. Doceniłbym gdyby rozmawiali z graczami zamiast dawać jedną wiadomość tydzień po utworzeniu wątku po czym zamykali temat ponieważ nie potrafią przyjąć konstruktywnej krytyki. Jak widzisz zainteresowanie tym wątkiem jest dosyć spore, co znaczy że nie tylko mi zależy na tym pomyśle, a Twoje komentarze są Twoją opinią oraz domysłami, nie ma to nic wspólnego z argumentacją danego tematu. Wink
#28
Najgorsze jest to, że na odpowiedź poczekasz jeszcze z tydzień i tak jak napisałeś doczekasz się jednej odpowiedzi bez żadnych konkretnych argumentów na nie, ewentualnie jakiś chamski komentarz, zamknięcie tematu i koniec dyskusji. Gdzie tu profesjonalizm i podejście do klienta? Obawiam się że jedyne pomysły jakie mogą doczekać się pozytywnego odzewu ze strony administracji to np. "Dodajcie paczkę za 2,5 tyś, bo nie chce mi się 5 różnych przelewów robić"
#29
Mi sie już tego nie chce grac, nie ma sensu 3 godziny siedziec nad pojedynkami zeby zyskac ze 40 kredytow , przy okazji myslec nad kazdym pojedynkiem bo dostaje sie myslacych graczy. Kolega zaczal pozniej teraz mu wyszukuje takich ogórkow ze tylko sie smiejemy z nich , z zamknietymi oczami mozna pojedynki wygrywac, szkoda gadac.
#30
Wam się wydaje że ile osób czeka w kolejce na pojedynki?Smile Zazwyczaj jest to 6-10 osób i z tej puli tworzymy pary od najsłabszych do najlepszych. Nijak się to ma do prawdziwego segregowania graczy bo żeby to miało sens to w kolejce by musiałobyć minimum 100 graczy wtedy faktycznie pary byłyby wyrównane.

Myślę, że system ligowy to za daleko idąca zmiana natomiast jakieś rankingi top tygodnia z nagrodami - jestem za! Zapisuje sobie do zrobieniaSmile
#31
Co tylko potwierdza, że obecny system z mmrem nie ma większego sensu. Sami potwierdzacie, że aby ten system działał potrzeba 10-20 razy więcej ludzi w kolejce. Obecnie jak już wiele razy wspominaliśmy gramy w ciągu dnia (obecnie 20 pojedynków) po kilka razy z tymi samymi osobami, czasem nawet pod rząd. Rankingi top tygodnia też moim zdaniem powinny działać dopiero po usunięciu mmru ponieważ jest to kolejny krok skierowany tylko w stronę nowych graczy. Jak wyżej wspomniał Refus, topka trafia na topkę, a więc nie ma szans na wygranie tylu pojedynków ile w tej chwili wygrywają nowi gracze trenujący odpowiednie tricki. Natomiast zamysłem tego tematu jest to aby topka otrzymywała odpowiednio lepsze nagrody, a argumentacja dlaczego, przewijała się już wiele razy w tym wątku. Jeśli chcemy sprawiedliwości to powinniśmy doceniać graczy, którzy są od początku serwera, a nie tylko tych nowych, oni w swoim czasie nas dogonią, a lepsze nagrody dla topki rankingu powinny ich tylko zmotywować do szybkiego rozwoju.

Podsumowując:
Top tygodnia tak - jeśli usuniecie mmr, w przeciwnym wypadku niczego to moim zdaniem nie zmieni.
Jeśli mmr musi zostać - sprawiedliwość wymaga nagród na przykładzie OBECNEGO rankingu (w końcu po coś ten ranking jest?).

W każdym razie dziękuję za odpowiedź i zapraszam administrację do dalszej dyskusji. Wink
#32
No i to ma byc sprawiedliwosc? Nowy gracz w normalnym top tygodnia ma szanse identyczne jak ktos z topki w wygraniu 12 platyn. A w Twoim top tygodnia tricków nowy gracz nie ma absolutnie szans...
#33
(01.01.2019, 23:28)Refus napisał(a): Mi sie już tego nie chce grac, nie ma sensu 3 godziny siedziec nad pojedynkami zeby zyskac ze 40 kredytow , przy okazji myslec nad kazdym pojedynkiem bo dostaje sie myslacych graczy. Kolega zaczal pozniej  teraz mu wyszukuje takich ogórkow ze tylko sie smiejemy z nich , z zamknietymi oczami mozna pojedynki wygrywac, szkoda gadac.

Tu jest dowód tych "równych szans". Top tygodnia w trenowaniu umiejętności działa od samego początku serwera, gdyby tak samo było z trickami to nie miałbym z tym żadnego problemu, natomiast wprowadzanie tego w tej chwili daje przewagę nowym. W top tygodnia umiejętności liczy się tylko kasa, w pojedynkach liczy się poświęcony czas na trenowanie tricków oraz umiejętności. Gdybym zaczął grę pare dni temu, to chyba wolałbym usunąć konto i zacząć od nowa tylko po to żeby zgarnąć nagrody z top tygodnia z pojedynków. Mając zerowy mmr i taktyki, które już opracowałem, nie miałbym sobie równych i zgarnąłbym nagrody bez problemu. Oprócz tego powstanie też więcej multikont, z którymi walczycie. Topka żeby mieć jakieś szanse musiałaby celowo obniżać swój mmr sabotując pojedynki, co i tak pewnie niewiele by dało, ponieważ mimo kilku przegranych z rzędu nadal gram z najlepszymi z najlepszych, a takie zabiegi zniszczyłyby już doszczętnie te pojedynki. Skoro przed chwilą uznaliście, że obecny system sprawdziłby się dopiero przy 100 graczach w kolejce, gdzie obecnie jest 6-10, to dlaczego tak bardzo bronicie tego systemu? Od jutra będzie ponownie 10 pojedynków dziennie, gdzie przy obecnym systemie średnio wygrywa się połowę, z których dostajemy tak symboliczne nagrody, że w moim przekonaniu większość graczy sobie po prostu te pojedynki odpuści tak jak to zrobił już Refus czyli bezwzględny numer 1 rankingu do momentu kiedy pojedynki dla topki straciły sens. Nawet złota paczka, która dropi raz na 20 zwycięstw straciła już tak na wartości, że również za chwilę stanie się symboliczną nagrodą (w najbliższych dniach będzie kolejny wysyp paczek związanych z zadaniem za minuty w ligach), szczególnie że mamy na nią szanse raz na 3-4dni. I ponownie pytam, jakie zastosowanie ma obecny ranking? Mniemam że aktualnie żadne.
#34
Za to w twoim top tygodnia Diablo szans nie maja gracze, ktorzy w te tricki graja najdluzej, poswiecili na trenowanie ich najwiecej czasu , i sa w nie faktycznie najlepsi. W 10/10 przypadków trafiasz na goscia, ktory rozegral juz setki pojedynkow , potrafi myslec i wie jak w to grac. Gdy wsrod nowych graczy pojawi sie kilku bardziej ogarnietych beda zgarniac nagrode co tydzien.
#35
MMR jest liczony z tricków a nie z pojedynków, wygranych, win ratio itd.

Ja mam pomysł żeby stworzyć kilka dywizji dla graczy i zrobic kilka rankingów top tygodnia. Ewentualnie stworzyć ranking nie wygranych tylko zdobytych punktów w tygodniu. Wtedy po pierwsze topka przegrywając walke i tak zbiera punktu do rankingu (a podobno przegrywacie o 5--10 pkt) a po drugi gracze zaczną rzucać więcej kart - bo lepiej sciagnąć 12 pkt za szary trick niż 0 pkt.

Co o tym sądzicie?
#36
Fajnie brzmi ten pomysł ze zdobytymi punktami Big Grin No i uruchomisz wszystkie karty prawdopodobnie Big Grin
#37
(02.01.2019, 15:51)Diablo napisał(a): MMR jest liczony z tricków a nie z pojedynków, wygranych, win ratio itd.

Ja mam pomysł żeby stworzyć kilka dywizji dla graczy i zrobic kilka rankingów top tygodnia. Ewentualnie stworzyć ranking nie wygranych tylko zdobytych punktów w tygodniu. Wtedy po pierwsze topka przegrywając walke i tak zbiera punktu do rankingu (a podobno przegrywacie o 5--10 pkt) a po drugi gracze zaczną rzucać więcej kart - bo lepiej sciagnąć 12 pkt za szary trick niż 0 pkt.

Co o tym sądzicie?

Ja popieram, a zwłaszcza ten drugi pomysł dotyczący zdobytych punktów w tygodniu.
#38
W przypadku rankingu według zdobytych punktów minus jest taki, że raz możesz wygrać 301-300 z dobrym przeciwnikiem, a raz 450-150 ze słabym i dostaniesz więcej pomimo, że pierwszy pojedynek był dużo trudniejszy i to ten powinien być bardziej punktowany.

Jeśli w pojedynkach miałby być top tygodnia to widziałbym coś takiego, że dzielimy graczy na dywizje według MMR i wprowadzamy coś w stylu rankingu ELO.
#39
Bóg zapłać, że to Ty zajrzałeś do tematu Diablo, a nie Ten Drugi. 

Top tygodnia w trikach jest trudne do zastosowania. Jeśli zrobimy to z usunięciem przydziału wg mmr, nowi gracze będą mieli trudniej, dopóki nie rozwiną trików. Z kolei wprowadzenie tego teraz doprowadzi do kuriozalnej sytuacji, w której to nie najlepsi będą wygrywali nagrody. Takie top, to jest dobre właśnie w treningu, gdzie każdy śrubuje własny rezultat, ale nie w trikach czy meczach, gdzie nasz wynik zależy od przeciwnika.
Teraz po odświeżeniu widzę ten pomysł z liczeniem pojedynczych punktów i mnie osobiście urządza. Problem jaki w nim widzę, to większa pula punktów do zdobycia w „meczach na szczycie”, ale prócz tego jest w porządku. Mimo wszystko mam pewien pomysł, który to wszystko poniekąd łączy.
Podzielić graczy na dywizje. Niech tych graczy na dywizję będzie powiedzmy 100 czy 200. Niezręcznie mi proponować z mojego miejsca, ale w niektórych gracz czołówka ma mniejszą, własną grupę. Być może to jest myśl, nie wiem. Co dalej? Do dywizji można przydzielać na podstawie zwycięstw, a top tygodnia może być wygrywane poprzez małe punkty. Doszłoby wtedy do ciekawej sytuacji, w której gracz musiałby wybierać między zdobyciem większej liczby punktów, a ryzykiem porażki. Gracz w czołówce top tygodnia mógłby spaść do niższej dywizji przez mało zwycięstw. Tutaj jednak podniosą się osoby narzekające na „pecha” i którym przeciwnicy notorycznie nie rzucaliby żadnych kart. Dywizje, tak jak wcześniej pisałem mogą być w ogóle pozbawione top tygodnia i mieć po prostu zróżnicowane nagrody za pojedyncze zwycięstwo. Na ten moment jestem w ścisłej czołówce i powiem tak: nie oczekuję, że będę dostawał za wygraną 10 złotych paczek, bo nie o to chodzi. Ucieszyłoby mnie jednak, gdyby za regularną i dobrą grę oraz zerkanie na stronę by ustawić kolejny trik coś dobrego mnie jednak spotkało. To dosyć łatwy i atrakcyjny sposób do zwiększania zysków przez nowych, więc triki by nie umarły. Ja osobiście jak przyglądam się nagrodom, to myślę tak: złota paczka fajnie, dobra nagroda, 10 energii jest ekstra, kluczyk to fun w loterii, choć na cuda nie liczę, booster? Nie jest zły, ale raczej trudno mi je uzbierać. 5 kredytów, 10k euro, srebrna i brązowa paczka to dla mnie tyle co nic. Chciałbym jako czołówka nie mieć losowanej brązowej i srebrnej paczki, chciałbym by zwycięstwo dawało mi nieco więcej euro i energii. To byłoby wspaniałe. Powtórzę: nieco. Wcale nie trzeba wiele, a jestem pewien, że byłby to bonus do którego i nowi gracze chcieliby dążyć.
Trochę chaotycznie na koniec, bo kończy mi się czas, więc podsumowuję: dywizje na podstawie ilości zwycięstw (lepsi gracze grają z lepszymi by nie wiało nudą, a nowsi gracze grają ze słabszymi i odrabiają ilości zwycięstw), żadnego top tygodnia, ale nagrody różniące się w zależności od dywizji. 
#40
(02.01.2019, 16:13)Mati napisał(a):
Bóg zapłać, że to Ty zajrzałeś do tematu Diablo, a nie Ten Drugi. 

Top tygodnia w trikach jest trudne do zastosowania. Jeśli zrobimy to z usunięciem przydziału wg mmr, nowi gracze będą mieli trudniej, dopóki nie rozwiną trików. Z kolei wprowadzenie tego teraz doprowadzi do kuriozalnej sytuacji, w której to nie najlepsi będą wygrywali nagrody. Takie top, to jest dobre właśnie w treningu, gdzie każdy śrubuje własny rezultat, ale nie w trikach czy meczach, gdzie nasz wynik zależy od przeciwnika.
Teraz po odświeżeniu widzę ten pomysł z liczeniem pojedynczych punktów i mnie osobiście urządza. Problem jaki w nim widzę, to większa pula punktów do zdobycia w „meczach na szczycie”, ale prócz tego jest w porządku. Mimo wszystko mam pewien pomysł, który to wszystko poniekąd łączy.
Podzielić graczy na dywizje. Niech tych graczy na dywizję będzie powiedzmy 100 czy 200. Niezręcznie mi proponować z mojego miejsca, ale w niektórych gracz czołówka ma mniejszą, własną grupę. Być może to jest myśl, nie wiem. Co dalej? Do dywizji można przydzielać na podstawie zwycięstw, a top tygodnia może być wygrywane poprzez małe punkty. Doszłoby wtedy do ciekawej sytuacji, w której gracz musiałby wybierać między zdobyciem większej liczby punktów, a ryzykiem porażki. Gracz w czołówce top tygodnia mógłby spaść do niższej dywizji przez mało zwycięstw. Tutaj jednak podniosą się osoby narzekające na „pecha” i którym przeciwnicy notorycznie nie rzucaliby żadnych kart. Dywizje, tak jak wcześniej pisałem mogą być w ogóle pozbawione top tygodnia i mieć po prostu zróżnicowane nagrody za pojedyncze zwycięstwo. Na ten moment jestem w ścisłej czołówce i powiem tak: nie oczekuję, że będę dostawał za wygraną 10 złotych paczek, bo nie o to chodzi. Ucieszyłoby mnie jednak, gdyby za regularną i dobrą grę oraz zerkanie na stronę by ustawić kolejny trik coś dobrego mnie jednak spotkało. To dosyć łatwy i atrakcyjny sposób do zwiększania zysków przez nowych, więc triki by nie umarły. Ja osobiście jak przyglądam się nagrodom, to myślę tak: złota paczka fajnie, dobra nagroda, 10 energii jest ekstra, kluczyk to fun w loterii, choć na cuda nie liczę, booster? Nie jest zły, ale raczej trudno mi je uzbierać. 5 kredytów, 10k euro, srebrna i brązowa paczka to dla mnie tyle co nic. Chciałbym jako czołówka nie mieć losowanej brązowej i srebrnej paczki, chciałbym by zwycięstwo dawało mi nieco więcej euro i energii. To byłoby wspaniałe. Powtórzę: nieco. Wcale nie trzeba wiele, a jestem pewien, że byłby to bonus do którego i nowi gracze chcieliby dążyć.
Trochę chaotycznie na koniec, bo kończy mi się czas, więc podsumowuję: dywizje na podstawie ilości zwycięstw (lepsi gracze grają z lepszymi by nie wiało nudą, a nowsi gracze grają ze słabszymi i odrabiają ilości zwycięstw), żadnego top tygodnia, ale nagrody różniące się w zależności od dywizji. 

Czyli mniej więcej to o co walczymy od samego początku tylko szerzej i dokładniej opisane Big Grin
Jestem tego samego zdania, dywizję są synonimicznym rozwiązaniem do zaproponowanych lig. Twój pomysł Diablo na sumowanie punktów zamiast wygranych nie jest głupi, natomiast te top tygodnia też bym wykluczył na rzecz tego co napisał Mati, czyli dywizje tworzone są na podstawie obecnej liczby zwycięstw i topka gra z topka, są spadki, są awanse i czym wyższa liga tym lepsze pojedyncze nagrody za wygraną. Czy to nie jest idealne rozwiązanie? Nowi zmotywowani lepszymi nagrodami w wyższej lidze starają się awansować, a topka jest zadowolona z nagród, ale musi się mocno starać żeby nie spaść z ligi.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Rozgrywki] Nowe Ligi Heinz Evil 1 159 01.12.2019, 21:10
Ostatni post: Xiden
  [Rozgrywki] Nagrody za sezon xavihernandez6 1 161 15.11.2019, 15:35
Ostatni post: Ten Dobry
  [Inne] Pojedynki na tricki - wybór nagrody Aron R 2 367 10.10.2019, 10:44
Ostatni post: Ten Dobry
  [Rozgrywki] Nowe ligi. Bejca 1 290 24.09.2019, 18:23
Ostatni post: Ten Dobry
  [Rozgrywki] Przeniesienie zespołu do innej ligi Mateoski 1 440 21.08.2019, 11:03
Ostatni post: Ten Dobry
  Nagrody za mecze Sokolek00 1 473 16.08.2019, 18:34
Ostatni post: Ten Dobry
  [INNE]Pojedynki na tricki gt88 1 392 12.08.2019, 11:30
Ostatni post: Ten Dobry
  [Rozgrywki]Skrócenie czasu trwania pojedynku na tricki oraz mała zmiana formy. Pietras98 1 450 08.08.2019, 12:42
Ostatni post: Ten Dobry
  Pojedynki na tricki misiopysk 2 677 30.05.2019, 15:11
Ostatni post: Ten Dobry
  [Inne] Pojedynki na Tricki - Branyak 3 1,141 30.04.2019, 22:15
Ostatni post: Ten Dobry

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości