Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dziwny podział umiejętności.
#3
Atrybuty: co do zasady się zgodzę, grałem w dwie takie gry, gdzie tyle atrybutów było, jednak z doświadczenie mogę powiedzieć, że wszyscy i tak rozwijali je w (w 99%) w ten sam sposób, bo część z nich było takimi atrybutami głównymi (co ci po szybkości jak na końcu nie trafiasz w bramkę bo masz słabą celność strzałów), co więcej na obecnym silniku FT nie byłoby możliwości dodania ich, bo nawet nie można teraz wyciągnąć ilości podań poszczególnych zawodników w meczu, wydali już jakiś hajs na ten silnik to nowego raczej prędko nie zobaczymy

Boostingi: tak jak piszesz, ale wg mnie w obecnej formie silnika to chyba najlepsze rozwiązanie dla tego modułu wymyślili

Transfery i wypożyczenia: uzasadnienia odrzucenia masz w iluśdziesięciu pomysłach na forum, obstawiam, że przeszkodą ku temu jest target klientów, którzy nie mają zbyt dużo cierpliwości (masz 3h zerwanie kontraktu i jeszcze im za długo), powiem tak: w grze, którą podałem za przykład kontrakty były na kilka sezonów w przód a same sezony trwały dłużej (2 mecze w tygodniu) i działało, wypożyczenia były też bo był sens w tamtym układzie kontraktów, tutaj zamysł twórców jest taki, że mają być krótkie kontrakty ze względu na nieuczciwych właścicieli klubów (widocznie mają złe doświadczenia) i obstawiam, że to się nie zmieni
Odpowiedz
  


Wiadomości w tym wątku
RE: Dziwny podział umiejętności. - przez Arcire - 08.07.2019, 11:34
RE: Dziwny podział umiejętności. - przez darHen - 09.07.2019, 13:11
RE: Dziwny podział umiejętności. - przez Alex123 - 10.07.2019, 18:15
RE: Dziwny podział umiejętności. - przez gaddam20 - 11.07.2019, 11:31

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości