Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zadania
#1
Witam. 
W oczekiwaniu na start FT zapraszamy do dyskusji na temat modułu "zadania". 

Więcej o zadaniach przeczytasz tutaj: https://footballteam.pl/news/odswiezony-modul-zadania
Odpowiedz
#2
Widzę, że zostajecie przy top tygodnia. Zasada działania taka sama jak na poprzednich odsłonach?

Mam nadzieję, że nie będzie takich sytuacji, że za wykonanie częstość będziemy podwójnie nagradzani (moduł + zadanie).
Dobiorę kilka osób do klubu na FT. Pisać PW - tylko poważne i ogarnięte osoby. Topka. 
Odpowiedz
#3
Sam moduł wydaje się być ulepszoną kombinacją tego co było, poprzez możliwość powtarzalności zadań. Odchodząc trochę od tematu newsa - bardzo podoba mi się interfejs graficzny nowego FT, ikonki są bardzo fajne i ten czarny kolor w tle jest cudowny Big Grin
Odpowiedz
#4
przynajmniej nie będzie głupkowatych , nielogicznych moim zdaniem limitów na zadania Big Grin
Odpowiedz
#5
Stare FT też od pewnego czasu nie miało już limitów. Sam news biedny, w zasadzie nic ciekawego się z niego nie dowiadujemy - poza tym, że będzie tylko około 40 zadań po 10 poziomów każde.
Odpowiedz
#6
News nie wspomina nic o dziennych zadaniach, typu wytrenuj x, albo cuś, będzie coś takiego?
Odpowiedz
#7
Zadania podzielone są na różne kategorie na przykład umiejętności. Dotyczyć będą osiągania kolejnych poziomów typu osiągnij 20 poziom kondycji, 30 poziom kondycji.
Odpowiedz
#8
Ambitne zadanie Smile nagroda za to, że zdobywa się umiejętności. A coś co wymaga rzeczywiście jakiegoś wysiłku od użytkownika? Będzie coś? Czy jedynie nagrody za to że rozwijam postać, czyli de facto gram - bo jak nie będę tego robił to nic nie osiągnę?
Odpowiedz
#9
No to takie zadania osiągnij x danej umiejętności itp. są bez sensu.. Nagrodą za trening są umiejętności.. Big Grin
Dobiorę kilka osób do klubu na FT. Pisać PW - tylko poważne i ogarnięte osoby. Topka. 
Odpowiedz
#10
To są nagrody za wykonanie określonej czynności. Wszystkie zadania nagradzane są Paczkami tak by każdy gracz miał jak zdobywać przedmioty (wprowadziliśmy mechanizm darmowych kluczy).

Nie widzę problemu w tym, że gracz zostaje wynagrodzony za granie, to jest STANDARD we wszystkich grach.
Odpowiedz
#11
Ale nie za wszystko, są pewne granice - bez sensu za każdy ruch w grze dawać po x nagród, lepiej nagradzać aktywność i zaangażowanie w grę niż kliknięcie szybkiego treningu.
To jakie jeszcze będą zadania oprócz 10 zadań na Umiejętności?
Odpowiedz
#12
Zadania wynagradzają aktywność. Samych zadań związanych z umiejętnościami jest więcej niż dziesięć, a wszystkich do osiągniecia jest ponad 40 także jest sporo rzeczy do osiągnięcia między innymi poprzez aktywność.
Odpowiedz
#13
No ale konkretniej nie możesz zdradzić? Bo umiejętności to nie zadania bo to i tak musi zdobywać by cokolwiek osiągnąć. 
Coś związanego z trickami? Pojedynki na tricki? Gole/asysty/interwencje, logowanie x dni - co jeszcze?
Odpowiedz
#14
Na start dostępne będą osiągnięcia klubowe i indywidualne podzielone na różne rozgrywki i wszystko to o czym wspomniałeś. W kolejnych aktualizacjach dodawane będą nowe zadania więc wszelke przemyślenia mile widziane.
Odpowiedz
#15
Trochę za dużo nagród jak na start Moim zdaniem
   ,,Jestem tutaj by podtrzymywać dobrą atmosfere,
   tak jak to Peszko robił  na mundialu"
[Obrazek: KuhmsVp.png]
Odpowiedz
#16
(15.09.2018, 08:12)Luis Fonsi napisał(a): Trochę za dużo nagród jak na start Moim zdaniem

Przecież na starcie nie wykonasz jakiegokolwiek zadania...
Odpowiedz
#17
(15.09.2018, 08:47)Dawid napisał(a):
(15.09.2018, 08:12)Luis Fonsi napisał(a): Trochę za dużo nagród jak na start Moim zdaniem

Przecież na starcie nie wykonasz jakiegokolwiek zadania...
Ten ziomek wszystko skomentuje tylko aby skomentować, przecież zdajesz sobie z tego sprawę Smile
A zadań za duzo nie jest, wręcz przeciwnie.
Odpowiedz
#18
Sporo zadań da się zrobić pierwszego dnia, ale taki był nasz cel. Żeby był łatwy start dla graczy. Dlatego też daliśmy mechanizm darmowych kluczy i od razu daliśmy ich kilka sztuk. Tak by nikt nie musiał od razu kupić klucza za Kredyty. Tempo rozwoju to też parabola - można wbić z 20-30 OVR pierwszego dnia ale potem z dnia na dzień będzie coraz trudniej.

Im bardziej równo start tym lepiejSmile
Odpowiedz
#19
Tylko że szybki i łatwy start eliminuje możliwość równego startu. Teoretycznie każdy startuje z tego samego pułapu, ale w praktyce, po tygodniu gry na przykład, wytworzy się dziwna przepaść pomiędzy graczami. Start powinien być możliwie powolny i raczej skierowany w kierunku trudności, a nie łatwości - tylko to go wyrówna. Jeśli ktoś w ciągu dnia może wbić 20-30 OVR bez żadnego wysiłku, to automatycznie po tygodniu będzie wyglądać dla nowego gracza jak jakiś wymiatacz. I taki sobie grę odpuści, bo już zobaczy kolosalną stratę do najlepszych graczy. On nie będzie myślał, że wbije te 20-30 OVR też względnie szybko - zobaczy jedynie stratę i załamie się już na wejściu.

To jest ten sam problem, który był na starym FT - ludzie nie radzili sobie z mnogością funkcji i szybkim rozwojem, przez co bardziej obeznani w temacie łatwo uciekali, a nowi odpuszczali, bo widzieli te straty już na początku i dochodzili do wniosku, że gra nie ma sensu... Bo co innego jak każdy w ciągu dnia mógł wbić 200-300 UM, a co innego jak była grupa osób, która po paru dniach miała już 8-9 tysięcy. Powielanie błędów, ech... A liczyłem, że nowe FT rzeczywiście pójdzie w innym kierunku...
Odpowiedz
#20
Różnica jest między 20-30 OVR a 2.000-3.000 UM. Zasada, którą wprowadzają w FT sprowadza się w najpopularniejszych grach na skalę światową.
Wiadomo, że pojąć podstawy można szybko, ale dojść do perfekcji już nie. Dodatkowo jeśli nowy gracz zauważy po dniu grania, że ma już 25OVR a TOP 1 jedynie 40 to pomyśli, że ma szansę na dogonienie jego. Tym bardziej jeśli będzie wiedział, że w pewnym momencie obaj mogą dojść do poziomu MAX na dany etap gry.
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości