Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowy silnik meczowy
#1
Mamy dla Was kolejną porcję ważnych informacji. Miłej lektury: https://footballteam.pl/news/nowy-silnik-meczowy

Zapraszamy do dyskusji!
Odpowiedz
#2
Czy strona rozgrywania akcji ma w tym przypadku znaczenie? tj. załóżmy, ze team A ma mocna defensywę z prawej strony i słabą z lewej, team B mocny prawy atak, i słaby lewy, przy czym OVR całej formacji jest taki sam. W związku z tym akcje ofensywne teamu B będą prowadzone w większości prawą stroną (Patrz pkt. 3). Ta to im jakąś przewagę, czy kwestia OVR formacji jest kwestią kluczową w silniku meczowym?
Odpowiedz
#3
(21.09.2018, 11:52)Arcire napisał(a): Czy strona rozgrywania akcji ma w tym przypadku znaczenie? tj. załóżmy, ze team A ma mocna defensywę z prawej strony i słabą z lewej, team B mocny prawy atak, i słaby lewy, przy czym OVR całej formacji jest taki sam. W związku z tym akcje ofensywne teamu B będą prowadzone w większości prawą stroną (Patrz pkt. 3). Ta to im jakąś przewagę, czy kwestia OVR formacji jest kwestią kluczową w silniku meczowym?
Tak będzie miała, tj zawodnicy będą próbowali prowadzić proporcjonalną ilość akcji tą stroną gdzie jest mocniejszy zawodnik na linii.
Odpowiedz
#4
(21.09.2018, 12:11)pjoter napisał(a): No na pewno lepsze to niż dotychczasowy silnik na innych serwerach...aczkolwiek po rozegraniu dziesiątek meczy pewnej wyjdą mankamenty
A jakieś testy silnika, losowe symulacje robiliście?
Jakie padały wyniki w zależności od ustawień i formacji?
Setki symulacji dla silnika jako całości (testy automatyczne). Nie skupialiśmy się jeszcze na konkretnych ustawieniach itd. Logicznie rzecz biorąc takie testy niewiele pomogą bo mnogość kombinacji jest niemal nieskonczenie wielka. Obejrzymy setki meczy po integracji silnika z grą (podgląd meczu live).

Nie oszukujmy się ale prawdzie testy współczynników wyjdą dopiero na żywym organizmie.
Odpowiedz
#5
Ile minut (realnego czasu) będzie trwał mecz?
Chat podczas meczu będzie dostępny?

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli jest widoczne jakiegokolwiek wpływanie na silnik meczowy (losy meczu) to już jest duży plus. Suchy potencjał, jedna umiejętność do treningu nie była fajna. Widzę, że trzeba będzie kombinować z ustawieniem, treningiem zgrania. Granie w jednym ustawieniu może nie wypalić. Inne kluby będą mieć podgląd do naszego ustawienia jamim wwychodzimy na dany mecz? Czy jest jakaś stała blokada, albo chociaż x czasu przed meczem?
Dobiorę kilka osób do klubu na FT. Pisać PW - tylko poważne i ogarnięte osoby. Topka. 
Odpowiedz
#6
Czy to że gramy u siebie czy na wyjeździe ma jakieś znaczenie dla silnika? Jakiś bonus własnego stadionu ? Czy całkowicie bez różnicy?
Odpowiedz
#7
Skończyła się pewna era. Era strzelania zwycięskich bramek w 87 minucie ....
Odpowiedz
#8
Czemu tak sądzisz?
Dobiorę kilka osób do klubu na FT. Pisać PW - tylko poważne i ogarnięte osoby. Topka. 
Odpowiedz
#9
Będzie silnik 3D?
   ,,Jestem tutaj by podtrzymywać dobrą atmosfere,
   tak jak to Peszko robił  na mundialu"
[Obrazek: KuhmsVp.png]
Odpowiedz
#10
(21.09.2018, 15:30)Luis Fonsi napisał(a): Będzie silnik 3D?
Kiedyś już chyba wspominali, że nie będzie. Tak by też wychodziło z grafiki na blogu
Odpowiedz
#11
(21.09.2018, 13:24)Limonek napisał(a): Ile minut (realnego czasu) będzie trwał mecz?
Chat podczas meczu będzie dostępny?

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli jest widoczne jakiegokolwiek wpływanie na silnik meczowy (losy meczu) to już jest duży plus. Suchy potencjał, jedna umiejętność do treningu nie była fajna. Widzę, że trzeba będzie kombinować z ustawieniem, treningiem zgrania. Granie w jednym ustawieniu może nie wypalić. Inne kluby będą mieć podgląd do naszego ustawienia jamim wwychodzimy na dany mecz? Czy jest jakaś stała blokada, albo chociaż x czasu przed meczem?
Mecz będzie trwał 15 minut, chatu meczowego na chwilę obecną nie będzie, bardzo prawdopodobne że pojawi się później w patchu. Inne kluby będą mieć podgląd ustawienia przeciwników.
Odpowiedz
#12
(21.09.2018, 13:53)keeshi napisał(a): Czy to że gramy u siebie czy na wyjeździe ma jakieś znaczenie dla silnika? Jakiś bonus własnego stadionu ? Czy całkowicie bez różnicy?

Za mecz rozgrywany u siebie będzie bonus do silnika meczowego, z wyjątkiem jakichkolwiek finałów (neutralne boisko).
Odpowiedz
#13
(22.09.2018, 07:47)pjoter napisał(a): Z wyjątkiem jakichkolwiek finałów? 
No finały powinniście zrobić na neutralnych stadionach w takim razie xD
Bo zawsze będą domysły że jednak coś nie tak xD

Mecz 15 minut czyli jeszcze krótszy niż na dotychczasowych serwerach, więc aktualizacja zdarzeń co 15 sekund czy 30? 
Jak z tym będzie? Bo skoro ma nie być pilki pod jednym polem karnym a w drugiej minucie gol dla przeciwników to jak to będzie wyglądało?
Finały będą rozgrywane na neutralnych stadionach. Mecz trwa około 15 minut, a aktualizacja wydarzeń boiskowych, czyli komentarzy będzie odbywać się co 10 sekund.
Odpowiedz
#14
no powiem szczerze ze tez się spodziewałem ze mecz zostanie wydłużony, a nie skrócony o połowę. Ciężko będzie zareagować na wydarzenia boiskowe w takim tempie. Chcemy zrobić zmianę w 60 min, a nim wykonamy cala procedurę zmiany mamy już pewno 80 min ;x
Odpowiedz
#15
(21.09.2018, 15:30)Luis Fonsi napisał(a): Będzie silnik 3D?
Nawet w jakości 4K
Warn - pisanie postów nic nie wnoszących do tematu.
[Obrazek: 46950778_1935872033198738_16916889367258...e=5C75F30F]
Odpowiedz
#16
Mi osobiście podobał się chat podczas meczu. Nie ma co ukrywać, że niekiedy był mało używany. Duże znaczenie miała tu ranga meczu, liga itp. a jak wiemy w lidze nie zawsze męczę były ciekwe.

Mam nadzieję, że już na ten Turniej Mistrzów (gdy zainteresowanie meczami będzie duże) pojawi się coś takeigo, w celu kulturalnej dysykuzji pomiędzy stronami i nie tylko.

A i macie literówkę w newsie. "Po straconej bramce pokonana drużyna zacznie od środka boisk, po interwencji Bramkarza..."
Dobiorę kilka osób do klubu na FT. Pisać PW - tylko poważne i ogarnięte osoby. Topka. 
Odpowiedz
#17
Noo cienko z tą długością meczu.. 15 minut to w trimiga zleci Tongue i jak wspomniał keeshi, ze zmianami może być problem. Potrzebny w końcu czas na reakcje i przetworzenie Tongue
[Obrazek: RMGk5vy.png]

Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nowy Typer FT bubek 65 4,279 10.12.2018, 20:18
Ostatni post: Trxior
Thumbs Up Nowy styl forum Xiden 8 719 10.10.2018, 13:51
Ostatni post: Boixoholik
  Nowy system umiejętności Diablo 57 8,092 15.09.2018, 08:17
Ostatni post: Luis Fonsi

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości