Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ZDROWIE ZAWODNIKA
#1
[Obrazek: alA1hfR.jpg]

Zapraszamy do zapoznania się z ważnymi informacjami dotyczącymi zdrowia zawodnika oraz ławki rezerwowych!

https://footballteam.pl/news/zdrowie-zawodnika


Zachęcamy do dyskusji!
Odpowiedz
#2
Będzie możliwość regenerowania zdrowia jakimiś boostami? Czy będzie trzeba tylko czekać?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#3
(21.11.2018, 14:23)Patrvsiekk napisał(a): Będzie możliwość regenerowania zdrowia jakimiś boostami? Czy będzie trzeba tylko czekać?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Na ten moment tylko automatyczna regeneracja. Zobaczymy jak ten system będzie się sprawdzać w trakcie sezonu - jak wygląda sytuacja w klubach topowych a jak w klubach z dołu tabeli. I w zależności od tego będziemy modyfikować parametry. Chcemy zbudować system w którym topowe kluby (2-4 mecze dziennie) będą musiały prowadzic polityke zmian
Odpowiedz
#4
Z tej gierki robi się niezła strategia xD

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#5
Bardzo fajne urozmaicenie rozgrywki i szansa dla słabszych zawodników siedzących na ławce rezerwowych, aby dostali swoje 20-30 minut w każdym meczu Wink Dodatkowo kluby będą musiały dobrze planować skład na kolejne spotkania i oszczędzać kluczowych zawodników na tzw. "mecze na szczycie" Big Grin

Mam kilka pytań: czy waga meczu ma wpływ na utratę zdrowia? Np. tyle samo zdrowia stracimy grając mecz sparingowy co mecz Finałowy jakiegoś pucharu?
Oraz co się dzieje dalej ze zdrowiem kiedy zawodnik gra dogrywkę - dalej każde 30 minut to -1% zdrowia?
Czy jakaś rozbudowa klubu będzie miała wpływ na szybkość i skuteczność regeneracji zawodników?
[Obrazek: G8wf7tc.png]
Odpowiedz
#6
Czyli zdrowie jest to najzwyczajniej zastąpienie starego zmęczenia?
Odpowiedz
#7
Na to wygląda... Kolejna z rzeczy, gdzie zmienia się nazwa, a sposób funkcjonowania pozostaje taki sam, jak dawniej.
Odpowiedz
#8
Zdrowie to mix i formy i zmęczenia. Dla nowego gracza 2 dodatkowe parametry do monitorowania to było za dużo na start gry dlatego jest to zastąpione jednym pod nazwą Zdrowie.
Odpowiedz
#9
Czyli na dobrą sprawę jest to parametr, na który największy wpływ, jak nie całkowity ma zarząd klubu. Bo zawodnik sam z siebie nie ma jak tego kontrolować zwiększać / zmniejszać.. także dużo do ogarniania to on z tym nie ma. (Na dany moment oczywiście, może będziecie to rozwijać, nie wiem).
Odpowiedz
#10
W sumie racja. Nasz zawodnik może zostać "zajechany", a my nie mamy żadnego wpływu na to. Wiadomo, ze klub traci na tym jednak i tak trochę średnio być zależnym tylko i wyłącznie od kogoś
Odpowiedz
#11
(21.11.2018, 20:59)keeshi napisał(a): W sumie racja. Nasz zawodnik może zostać "zajechany", a my nie mamy żadnego wpływu na to. Wiadomo, ze klub traci na tym jednak i tak trochę średnio być zależnym tylko i wyłącznie od kogoś
Dochodząc do klubu musisz się pogodzić z tym, że w rękach założyciela jest Twoje zdrowie, kondycja, czy nawet kasa na treningi.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#12
(21.11.2018, 16:22)Diablo napisał(a): Zdrowie to mix i formy i zmęczenia. Dla nowego gracza 2 dodatkowe parametry do monitorowania to było za dużo na start gry dlatego jest to zastąpione jednym pod nazwą Zdrowie.

Skoro zdrowie to mix formy i zmęczenia, to proponuję, aby podczas treningu była szansa na zregenerowanie zdrowia załóżmy o 1%, tak jak to wcześniej było z formą. 

A też takie moje pytanie - jeżeli kogoś zmienimy w 59 minucie to ile straci zdrowia? Tyle co przy 30 czy przy 60 minutach?
Odpowiedz
#13
Wszystko jest spoko,właśnie na to czekałem
To spowodowało że, nie zakładam klubu po to by grać zawsze w pierwszym ;p
   ,,Jestem tutaj by podtrzymywać dobrą atmosfere,
   tak jak to Peszko robił  na mundialu"
[Obrazek: KuhmsVp.png]
Odpowiedz
#14
Halo administracjo tu wyżej ktoś zadal ważne pytanie:
Co jesli zrobimy zmiane w 59 minucie? Oszukamy silnik?
Odpowiedz
#15
(26.11.2018, 16:49)robi77 napisał(a): Halo administracjo tu wyżej ktoś zadal ważne pytanie:
Co jesli zrobimy zmiane w 59 minucie? Oszukamy silnik?

W jaki niby sposob oszukasz?  Zasady są jasno podane: OD 60 minuty zmęczenie wynosi 2%. Robienie zmian w odpowiednim czasie to element taktyki, choć i tak zmniejszyliśmy trochę dane.
Odpowiedz
#16
Ale taktyka. Szalenstwo, nic tylko korzystać. Lepszym rozwiązaniem byłoby zmęczenie per minutę spędzona na boisku. No ale cóż Smile w końcu od 30-58 nie męczy się, dopiero w 60
Odpowiedz
#17
(01.12.2018, 11:48)Headbanger napisał(a): Ale taktyka. Szalenstwo, nic tylko korzystać. Lepszym rozwiązaniem byłoby zmęczenie per minutę spędzona na boisku. No ale cóż Smile w końcu od 30-58 nie męczy się, dopiero w 60
Twoim tokiem myślenia po 1 meczu spompujesz się prawie do zera i na tym skończy Ci się dzień. A gdzie mecz sparingowy czy turniejowy? Jeśli nie są wprowadzone boosty zmniejszające zmęczenie i trzeba czekać do następnego dnia na regeneracje, nic lepszego nie wymyślisz. To jest gra i algorytm- nie odzwierciedlisz świata rzeczywistego w niej.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#18
(01.12.2018, 14:39)Borian napisał(a): Tutaj chodzi o to, że jeżeli za każde 30 minut jest 1% zmęczenia to każda minuta to mniej więcej 0,03%. Po 59 minutach gry nie byłoby 1% zmęczenia tylko 1,97%. Nie byłoby wypompowania po jednym meczu.
Na co tyle kombinacji. Nie róbmy z tej gry jakiegoś mega rozbudowanego menagera trenera, który ma siedzieć i myśleć co do sekundy podczas meczu.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#19
Tutaj nie ma dodatkowego myślenia, jasne fakty. Managera fakt, nie powinno być - temu powinno być więcej opcji per użytkownik tj. zawodnik, a nie klub. :-)
Odpowiedz
#20
Jak będziemy bawić się w takie detale, które od prowadzącego klub będą wymagały dwa razy więcej skupienia niż prowadzenie swojej postaci to zaraz mało kto będzie chciał zarządzać klubem..
[Obrazek: G8wf7tc.png]
Odpowiedz
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Energia zawodnika Xiden 19 2,558 15.11.2018, 11:46
Ostatni post: Diablo

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości