Ankieta: Wam też się to nie podoba?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Tak
0%
0 0%
Nie
100.00%
2 100.00%
Razem 2 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieudane treningi
#1
Moduł, w którym chcesz coś zmienić:
Trening podstawowy i centrum szkoleniowe. 


Opis propozycji \ pomysłu: 
"trening zakończył się niepowodzeniem" 
Co raz więcej takich komunikatów pojawia się przy trenowaniu. Nie mam nic przeciwko temu żeby przy np 200 treningach wyskoczyło to 3-5 razy ale żeby 64 razy? (przykład z dzisiaj). To już nie jest lekka przesada? Albo centrum szkoleniowe. Jeszcze nie dawno przy umiejętności 70-parę centrum na 150 treningów dawało koło 1,29-1,35 um przy 6-9 nieudanych treningach. Teraz? 0,94 przy 46 nieudanych... (przykład z 4 dni POD RZĄD). 
Nie uważacie że to jest lekka przesada? Sądzę że denerwuje to wielu graczy. Bo muszą wydać prawie 2 razy więcej energi na trening... 
To teraz jak będę robić daną umiejętność na 90 to po centrum szkoleniowym będzie mi dodawać 0,2 um bo 120 będzie niepowodzeniem? 
Zastanówcie się nad tym i albo usuncie to albo zmniejszcie losowość tego g..na...


Uzasadnienie przydatności:
Mniejsze zdenerwowanie wśród graczy 
#2
Ja uważam, że w ogóle nie powinno być nieudanych treningów. To nic nie wnosi, jak ktoś klika treningi to po co te nieudane treningi. Treningi później dają mniej skilla i to według mnie jest wystarczające i dobre rozwiązanie, a nieudane treningi bym wycofał :-)
#3
Kolega chyba jeszcze nie wbijal nic z 90 na 100, tam to dopiero jest zabawa Big Grin
#4
Wyrażaj się. To pierwsze. Każdemu to wyskakuje, kto przeskoczy określony poziom danej umiejętności. Tak zostaje, żeby nie robić większej przepaści między nowymi graczami a tymi, którzy grają od x czasu.
Odrzucone.
Zamykam.
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości