Moduł, w którym chcesz coś zmienić: Postać - przedmioty - ulepszanie
Opis propozycji \ pomysłu:
Jak wiadomo z tytułu odważnie proponuję wprowadzić zmianę w ulepszaniu przedmiotów i ograniczyć czynnik losowy bezpośrednio decydujący o rezultacie akcji i wprowadzić prostą minigrę (na refleks, pamięć, cokolwiek) o rosnącym stopniu trudności (z ulepszeniem na 1 lvl nie będzie takiego problemu co z ulepszeniem na lvl 10, o 20 nie wspominając). Wykonanie zadania daje 100% szansy na ulepszenie, niewykonanie go nosi pewne ryzyko spadku.
Taka minigra z pewnością zajmie więcej czasu niż kliknięcie i poczekanie parę sekund na rezultat (tak jak ma to miejsce obecnie), ale też bardziej go zaangażuje.
Oczywiście, dalej za każdą próbę by się płaciło euro i zostałaby możliwość zabezpieczenia za ZP, zmianie uległaby tylko i aż formuła.
W skrócie:
Mój ulubiony argument czyli ograniczy losowość, więcej będzie zależało od gracza, bardziej go zaangażuje, może bardziej zachęci nowych graczy do zostania na dłużej, będzie to dobry zabijacz czasu i w końcu będzie czym się szczycić przy ulepszeniu na 16 lvl
Pozostaje tylko pytanie jaką konkretnie minigrę wprowadzić. Tu liczę na kreatywność innych graczy
Opis propozycji \ pomysłu:
Jak wiadomo z tytułu odważnie proponuję wprowadzić zmianę w ulepszaniu przedmiotów i ograniczyć czynnik losowy bezpośrednio decydujący o rezultacie akcji i wprowadzić prostą minigrę (na refleks, pamięć, cokolwiek) o rosnącym stopniu trudności (z ulepszeniem na 1 lvl nie będzie takiego problemu co z ulepszeniem na lvl 10, o 20 nie wspominając). Wykonanie zadania daje 100% szansy na ulepszenie, niewykonanie go nosi pewne ryzyko spadku.
Taka minigra z pewnością zajmie więcej czasu niż kliknięcie i poczekanie parę sekund na rezultat (tak jak ma to miejsce obecnie), ale też bardziej go zaangażuje.
Oczywiście, dalej za każdą próbę by się płaciło euro i zostałaby możliwość zabezpieczenia za ZP, zmianie uległaby tylko i aż formuła.
W skrócie:
- Każda próba kosztuje euro, istniałaby opcja jednorazowego zniesienia ryzyka spadku za pomocą złotych piłek
- Rezultat ulepszania przedmiotu bezpośrednio zależałby od wykonania określonego w minigrze zadania. Wykonanie go gwarantuje 100% szansy ulepszenia itemu, niewykonanie go nosi ryzyko spadku poziomu.
- Poziom trudności wykonania zadania rósłby wraz z poziomem. Dla pierwszych poziomów zadanie ma być łatwe do wykonania, dla wyższych coraz trudniejsze.
Mój ulubiony argument czyli ograniczy losowość, więcej będzie zależało od gracza, bardziej go zaangażuje, może bardziej zachęci nowych graczy do zostania na dłużej, będzie to dobry zabijacz czasu i w końcu będzie czym się szczycić przy ulepszeniu na 16 lvl

Pozostaje tylko pytanie jaką konkretnie minigrę wprowadzić. Tu liczę na kreatywność innych graczy
