Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Forum
#1
REGULAMIN FORUM FOOTBALL TEAM


I. Postanowienia ogólne


  1. Regulamin forum Football Team został sporządzony przez Administrację gry i ma zastosowanie dla każdego działu na forum;
  2. Każdy uczestnik rejestrujący się na forum ma obowiązek zapoznać się z regulaminem forum;
  3. Rejestracja konta na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem obowiązującego regulaminu forum;
  4. Niektóre działy posiadają swój własny regulamin - jest on tak samo ważny jak regulamin główny;
  5. Nieznajomość regulaminu forum oraz regulaminu wewnętrznego danego działu nie jest okolicznością łagodzącą przy ewentualnych odwołaniach;
  6. Niniejszy regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum, niezależnie czy jest to zwykły użytkownik forum czy moderator;
  7. Na forum obowiązuje również netykieta, a w sprawach spornych decyzję podejmuje Administracja;
  8. Administracja oraz moderacja forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące na forum treści oraz za materiał do którego prowadzą zamieszczone na forum linki. Odpowiedzialność w tej sytuacji ponosi tylko i wyłącznie osoba, która umieściła owy post.
  9. Nie będziemy tolerować szerzenia złej propagandy o nowym FT ze względu na niewyjaśnione sprawy ze starą administracją FT. Wszystkie tematy tego typu będą usuwane.
  10. Nagminne łamanie któregokolwiek punktu skutkuje trwałą blokadą konta.

II. Zabronione działania


  1. Zabronione są próby włamania na konta innych użytkowników oraz działanie na szkodę forum (hakerstwo). Osoby, które złamią ten pkt regulaminu będą bardzo surowo karane;
  2. Zabrania się wyłudzania od graczy loginu oraz hasła do konta na forum;
  3. Zabronione jest posiadanie więcej niż 1 konta na forum. Posiadanie więcej niż 1 konta na forum skutkować będzie blokadą dostępu do forum dla wszystkich kont. Tyczy się to użytkowników, którzy otrzymali czasowego lub stałego bana na forum;
  4. Zabronione jest podszywanie się pod innych graczy, moderatorów oraz w szczególności pod Administrację gry;
  5. Zabronione jest korzystanie z konta innego użytkownika forum w momencie gdy konto użytkownika otrzymało blokadę na forum;
  6. Zabroniony jest handel kontami na forum w jakiejkolwiek możliwej formie, dotyczy to zarówno konta na forum jak i konta w grze;
  7. Zabrania się na forum (tj. w postach, tytułach tematów, sygnaturkach, prywatnych wiadomościach, nickach, avatarach itd.) umieszczania treści:
  • pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii;
  • brutalnych, promujących przemoc;
  • zawierających groźby odnoszące się do życia realnego;
  • wulgarnych również użytych w formie ocenzurowanej (np. gwiazdkowanie, przekręcanie liter, itd.);
  • obrażających lub oczerniających użytkowników forum, w tym Administrację oraz moderację;
  • wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji;
  • ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych z ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści;
  • innych sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi;
  • reklamujących inne konkurencyjne gry, fora etc. Dodatkowo zabrania się rozmów na ten temat;
  1. Zabronione jest spamowanie na forum gry. Za spam należy uznawać wszystkie wiadomości, które nie wnoszą nic do danego tematu, kilka tematów o tej samej / bardzo podobnej tematyce;
  2. Zabronione jest floodowanie czyli sztuczne wydłużanie wiadomości;
  3. Zabronione jest również pisanie postów w sposób niezrozumiały dla części użytkowników forum (tzw. pismo pokemonowe);
  4. Zabronione jest jakiekolwiek zachowanie pseudo-moderatorskie;
  5. Zabronione jest celowe zgłaszanie postów niełamiących regulaminu forum;
  6. Zabronione jest cytowanie wiadomości wulgarnych, obraźliwych lub w jakikolwiek inny sposób łamiących regulamin forum;
  7. Zabronione jest używanie kolorów przeznaczonych dla administracji oraz moderacji.

III. Postanowienia końcowe


  1. Regulamin forum obowiązuje od momentu umieszczenia go na forum;
  2. Na forum obowiązują następujące rodzaje kar:
  • Upomnienie;
  • Ostrzeżenie (warn);
  • Czasowa blokada konta;
  • Stała blokada konta;
  • Blokada na IP.
  1. Dodatkowo ustalono następujące konsekwencje za osiągnięty poziom ostrzeżeń:
  • 50% (odebranie możliwości pisania postów przez 12h);
  • 100% (odebranie możliwości pisania postów na okres 3 dni).
  1. Moderator Forum ma prawo nałożyć większą karę niż jest to przewidziane w tabeli kar w przypadku recydywy;
  2. Użytkownik forum ma prawo odwołać się od warna, jakiego otrzymał od Moderatora Forum. W tym celu należy skontaktować się z Moderatorem Forum, który nałożył ostrzeżenie i wyjaśnić sytuację. W przypadku braku postępów w sprawie odwołania należy skontaktować się z Administracją i opisać sytuację;
  3. Decyzja Administracji jest ostateczna, automatycznie kończy dyskusję w danej sprawie;
  4. Odwołania od blokady na forum składamy na supporcie gry;
  5. Jeżeli Twoim zdaniem Moderator Forum nadużywa uprawnień należy zgłosić ten fakt do Administracji;
  6. Administracja zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany treści regulaminu głównego forum oraz regulaminów wewnętrznych działów. W przypadku zaplanowania takowej zmiany użytkownicy zostaną o niej powiadomieni z odpowiednim wyprzedzeniem.
  


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Regulamin i system ostrzeżeń. bubek 0 389 21.05.2018, 13:19
Ostatni post: bubek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości